Poranny posiłek

Płatki na śniadanie - poranny posiłekPoranny posiłek jest bardzo istotny. Co więc jeść rano, żeby cały dzień czuć się tak dobrze? Naukowcy udowodnili, że najlepsze śniadanie powinno składać się z węglowodanów.

Stawiajmy na produkty zbożowe, mleczne, ale też nie zapominajmy o owocach i warzywach. Szybkie śniadanie można przygotować nawet w 10 minut.

Idealne śniadanie dla przedszkolaka to kanapka z szynką, sałatą, pomidorem, kakao lub zupa mleczna, bułka z dżemem, sok. Smaczne śniadanie dla nastolatka to kanapka z szynką i pomidorem, mały jogurt, herbata lub jogurt naturalny z musli, sok owocowy. Panie z reguły wolą posiłki lekkostrawne, ale sycące. Mogą zjeść świeżą grahamką z twarożkiem i rzodkiewką, a do tego wypić kawę bez cukru. Po takim lekkim śniadanku dobrze jest zjeść jakiś owoc, na przykład jabłko lub wypić koktajl z owoców i mleka.

Panowie stawiają rano na sporą dawkę energii. Zamiast kanapki lepiej zaserwować ukochanemu sałatkę z sałaty, pomidora i piersi kurczaka. Do tego smaczny sok ze świeżych pomarańczy i jogurt na drugie śniadanie.